FAQ

Bestellen - Brengt Micromedia verzendkosten in rekening?

Afhankelijk van uw bestelbedrag brengen wij verzendkosten in rekening. Voor meer informatie hierover kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop.

Bestellen - Brengt Micromedia orderkosten in rekening?

Afhankelijk van de wijze van bestellen, kunnen er orderkosten in rekening worden gebracht. Als u uw order online plaatst zijn er geen orderkosten.

Bestellen - Wat verkoopt Micromedia allemaal?

Micromedia distribueert onder andere: software, games, consoles, accessoires en consumentenelektronica. Micromedia voert vrijwel alle in Nederland leverbare labels. Daarnaast zijn er labels die exclusief door Micromedia gedistribueerd worden.

Bestellen - Ik ben mijn wachtwoord voor de webshop vergeten. Wat nu te doen?

Als u uw gebruikerswachtwoord vergeten bent, moet u contact opnemen met de beheerder bij u intern van het hoofdwachtwoord. Als u het hoofdwachtwoord vergeten bent, moet u een mail sturen naar verkoop@micromedia.eu. Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Bestellen - Hoe kan ik een inlog krijgen op Micromedia Online?

Om een inlog te kunnen krijgen, moet u klant zijn van Micromedia. Als u al klant bent en een inlog wilt, stuurt u een mail met uw bedrijfsnaam en de vraag om een inlog naar verkoop@micromedia.eu. Dit e-mail adres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien.

Bestellen - Kan ik online bestellen?

Ja, na inschrijving en inlogaanvraag voor Micromedia Online kunt u online uw bestelling doorgeven.

Klant worden - Wordt er een kredietcheck gedaan?

Ja, er wordt een kredietlimiet(verzekering) aangevraagd.

Klant worden - Hoe word ik klant van Micromedia?

Om klant te worden van Micromedia moet u het aanmeldformulier en een recent KVK-uittreksel faxen of mailen. Het aanmeldformulier vindt u onder de tab “Algemene Info” en vervolgens “klant worden” op www.micromedia.eu. De verwerking hiervan duurt gemiddeld 2 werkdagen.